joi, 1 octombrie 2015

Am turnat aseară ceai
Cu lămîie cum iubeai
Cînd priviri îmi aruncai
Și din ochi poznaș clipeai
Dar tu  nu ai venit.


Am turnat și o cafea
Cu parfum de catifea
Fără zahăr cum iubea
Jumătatea ta  să bea
Dar tu nu ai venit.

Am turnat un suc de mere
Am făcut-o cu plăcere
Am pus vise efemere
Dar avusem  eu o temere
Și tu,  nu ai venit.

Am turnat un pic de vin
Ce din dulce din senin
Avea gustul de pelin
Și am știut că spui : ”-Nu vin.”
Și tu nu ai venit.

Am turnat apă de ploaie
Cînd lacrimi curgeau șiroaie
Cînd prin ceața prea greoaie
Mi-ai scris simplu pe o foaie
”-Nu vin”..și n-ai venit.

Am turnat dragostea mea
Într-o ceașcă ce n-avea
Nimic în comun cu ea
Senzația de cîndva
Dar tu nu ai venit.

Am băut ceșcuța toată
M-am simțit abandonată
Eu, și ceașca sfărîmată
Cu inima accidentată.
Dar tu nu ai venit.


Trecură ani. În cafenea.
Două căni  alăturea.
Și amîndouă cu cafea.
Una  rece însă sta.
Căci ea n-a mai venit.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu