duminică, 5 decembrie 2010

Music matters!


Știu că drogurile sunt nocive ,dar aș putea eu să trăiesc fără ciocolată,cafea,(fără tv m-am învățat déjà demult să trăiesc),fără drogul meu preferat ,de fapt vital-muzicaaaaa.nu a-ș putea însă ! Addicted to music-no doubt ! But muzica-i muzică,însă nu consum eu toată “iarba uscată” din marele musical “imperiu al universului ci Electronic music is my religion!
Addicted pt eternity to this music, especially- to muzica care-ți dă aripi și oxygen musical prin vene-Trance Music! E o muzică periculoasă- virusss ,care odată ce te-a contaminat-rămâi-pe vecie –infectat ! boală netratabilă !Și apoi rămâi cu ea în cap 24 din 24,inclusiv la scoală-când profu străduindu-se din răsputeri să te facă să prinzi măcar un fir din cel mare ,mare meaning al « integralei definite » tu ca răspuns-iți pui căștile imaginare în urechi și incluzi muzica la maxim,,,la MAXIM ! Căci dacă nu e la maxim-atunci nu mai e muzică !Și e bine ! o Sweet escape din cruel reality !și apoi aluneci pe cărări infinite ale spațiilor cosmice de pe planete din galaxii inexistente până iți apasă cineva stop la your colourful fantasy ! Back to earth ,dar ea rămâne și o poți include iar când vrei! Și câteodată stau și mă întreb cum la vârsta de 11 ani reușeam să trăiesc fără muzica Electronică?!)))Mă mir cum de am ajuns până aici. Căci în viziunea de acum-era ca și cum- existau doar vre-o câteva culori în lume,vri-o 3 sunete șterse și un imens gol în vidul numit-life ! acum există o întreagă lume ! adică
One world,one music - Trance music.Și totu a căpătat culoare ,formă și sclipire!
‘cuz now my life is music and music is life.........♫

6 comentarii:

  1. viaţa mea a început atunci când am descoperit muzica electronică

    RăspundețiȘtergere
  2. ce de nice.....doar o adevarata intragostita in Trance poate sa vorbeasca asa de sweet....e super...:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Irina - unsfat ca de la designer si simplu utilizator: schimba culoarea textului in negru, este extrem de complicat să citeşti alb pe galben.

    Imi place ce faci aici, esti bravo. Te-am adaugat la mine in blogroll.

    RăspundețiȘtergere