miercuri, 6 iulie 2011



Ce e acum în mintea mea?! ...Sunt pur şi simplu plictisită, sătulă, obosită de fapt .Obosită de oamenii care mă ignoră sau cărora nu le pasă de mine .Obosită de aşteptări şi aşteptarea unui mesaj şi apel care aşa şi nu vor mai veni vreodată.Am obosit să cred că lucrurile se vor schimba, că vor deveni diferite, că totul va fi altfel pe când niciodată nu se întâmplă practic nimic . Sunt sătulă să mai ofer şanse, celor care nici măcar nu le merită; să depun eforturi enorme ca să obţin ceva, să mă dedic 100 % unui lucru ca să nu primesc nici 30 % în schimb. Nu mai vreau promisiuni false sau încălcate, oameni care te lasă baltă când ai cea mai mare nevoie de ei, oameni care ştiu să te sune şi să-ţi vorbească doar când au nevoie de ceva. M-am săturat de aşteptări, de prioritatea unor persoane în viaţa mea când nici nu-şi merită de fapt locul, de aşa zişi prieteni care nu numai că te vorbesc pe la spate dar şi o fac pe perfecţii* face to face. Nu mai suport oamenii care încearcă în permanenţă să te controleze, manipuleze, de parcă ai fi un obiect fără însemnătate sau şi mai rău o marionetă pe care o poţi juca după pofta inimii, oameni care spun atât de simplu " te iubesc" de parcă ar fi "salut" sau " la revedere", oameni care fac complimente cu intenţia de a se face plăcuţi doar. De ce trebuie să ne prefacem atâta?! Nu e greşit să-ţi trăieşti viaţa cum îţi doreşti tu, e chiar recomandat, nu e nevoie să fim falşi mereu, nu e nevoie să impresionăm pe cei din jur, ci doar să fim pur şi simplu cu cei care ne fac fericiţi cu adevărat.
Să fim pur şi simplu - Noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu