vineri, 27 ianuarie 2012

E greu de explicat

E greu de explicat.Nu știu dacă cineva înțelege asta. Sau dacă eu însămi chiar pot să explic acest ceva.Sau chiar dacă am înțeles eu ceva la urma urmei.Poate că toți înțeleg în măsura faptului că nimeni nu înțelege deloc.E legat de prima dragoste.Dar nu de dragostea aceea de la grădiniță sau din clasele primare, nici de cea din gimnaziu, nu e vorba de povestea aceea de iubire de o vară, de nebuneasca dragoste pentru vedeta preferată sau pasiunea pentru proful cel nou.E vorba despre dragostea ceea adevărată și sinceră.Atunci când nu contează cât de mult ne-a rănit persoana iubită, niciodată nu vom trece cu adevărat peste suferință.Vom continua să-l comparăm cu orice băiat pe care-l vom cunoaște și nimeni niciodată nu va fi în stare să-i înlocuiască prezența, oricât de bun sau special nu ar fi.Și e a naibii de greu să mai supraviețuiești apoi pentru cu îl urăști din tot sufletul în același timp cât încă îl mai iubești . Sau poate că nu-l urăști pe el anume, ci doar ceea ce ți-a făcut și cum a procedat cu tine.E greu de explicat...

2 comentarii:

  1. eu te inteleg si stiu ce inseamna asta.. edulce si amar in acelasi timp.. e lacrima zimbetului, sau durerea fercirii. eceva neinteles dar care e atit de firesc si atit de real

    RăspundețiȘtergere
  2. sigur draga mea,,,, gemenii se înțeleg unii pe alții ft bine ;)

    RăspundețiȘtergere