vineri, 14 ianuarie 2011

2011-e în mâinile mele şi o să fie aşa cum vreau eu să fie!


Un nou început de an.Da,şi tututor prietenilor care mi-au urat fericire şi iubire în noul an( de fapt precedentul 2010 deja) vreau să le spun că nu s-a împlinit nimic))))din nou...Există amintiri ce nu te lasă să-ți faci altele!Dar întotdeauna e loc de mai bine.Ştiu, firește, că aproape întotdeauna,mintea îmi zboară aiurea.Şi plâng atunci când mă enervez..dar sunt aşa cum sunt,căci altfel nu pot fi.....cu ambiţii şi fiţe infantile uneori,cu un caracter groaznic atunci când îmi permite bunacuviinţă şi mereu dispoziţie schimbătoare. (Îmi)Promit de multe ori atâtea lucruri şi prea deseori ţin să-mi neglijez promisiunile........Defecte??? Sunt plină de ele,şi-s mândră,că-s doar ale mele.......şi poate că o să mă schimb...cândva...................(când lumea va fi perfectă)))poate) doar acum s-a schimbat ,priveşte-o !! dar nu.E mai încrezătoare dar nu s-a schimbat..
În inima ei tot acel cineva e pe primul loc.Şi nu are timp ,dorinţă să obţină ce vrea?! ba are, un an înainte......şi o va face,pentru că :Totul este posibil, chiar și imposibilul !"căci eul din ea îl vrea pe eul din el-alături pentru totdeauna.Până atunci oricum sântem aproape căci atât timp cât la noapte vom dormi sub aceeaşi lună înseamnă că nu suntem prea departe unul de celălalt!Am dreptul la speranţă,măcar de-ar fi să mor cu ea!


PS: Am miliarde de motive. Tu îmi eşti mister. Cu
tine aş vrea să pierd atâtea clipe până devin doar praf și zbor spre cer!..........

PPS:2011-e în mâinile mele şi o să fie aşa cum vreau eu să fie!♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu