miercuri, 23 iunie 2010

De ce?


Am crezut că dragostea e dulce..
Și n-o să doară dac am să iubesc şi eu
Acum ştiu că suferinţ-aduce
Și gust amar în sufletul meu.

Știam prin vise şi steluţe
C-am fost şi îţi voi fi prinţesă
De ce au trebuit minciuni drăguţe
Puteai să-mi spui ,că nu sânt principesă..


Aveam să înţeleg şi n-ar fi trebuit
Durere şi atâta întristare
Dar ti-a plăcut,m-ai păcălit
Prostuţ-am fost,am fost prea tare.

De ce a trebuit să sufăr eu?
cea care te-a iubit mai mult în univers
Cum ai putut să-ţi bati tu joc mereu
De sufletul cuprins de-al tău sens?

De ce ,de ce,mă-ntreb eu iar si iar,
Cu ce-am gresit,ce ţi-am făcut?
De ce,de ce e totul în zadar
De ce sânt toate un trecut?

Dar nu ma las bătuta, ştii
Te voi iubi mereu,etern
Chiar de ar fi ca tu să vii
Să mă arunci fără de milă în infern.

Te voi iubi orice ar fi,
Oricine nu s-ar pune-n calea mea
Și poate-odată ,ai să ştii
Că numai eu fostam iubirea ta.

3 comentarii:

  1. "Am crezut că dragostea e dulce..
    Și n-o să doară dac am să iubesc şi eu"
    cit adevar spus in aceste rinduri... place mult))

    RăspundețiȘtergere
  2. seamana cu ceea cam ce ai simtit tu deseori,nu

    RăspundețiȘtergere