marți, 22 iunie 2010

Seara!


Se lasă seara in sufletul meu
O seară caldă,liniştită
Și tu cobori de sus,asemeni unui zeu
Ca să mă faci din nou a ta iubită.

M-ademeneşti din nou cu o bomboană
Jucăm iar jocuri de copii
Și-mi faci şi orice moft,şi orice toană
Zâmbim iar vesel,gingasi şi zglobii

E atât de sinceră iubirea noastră
Asemeni astrului străjuitor în noapte
Și stelele pe bolta cea albastră
Isi deapănă-a iubirii şoapte

E-atata calm şi profunzime în ochii tăi
Că mă cufund şi nu vreau să revin
M-ai întreba ce-i special aşa,păi..
Eşti delirul cu care mă alin.

În noapte pe când ochii răi adorm
Tu vii din nou la geam şi îmi zâmbeşti
Nu ştiu ce-mi faci,căci nu mi-e somn
Mă îmbeţi cu amor sau chiar mă şi vrăjesti.


Tu eşti un înger fals,nedrept
Inexistent în astă lume pentru mine
De aceea-ncerc să te aştept
Păstrându-mi dragostea doar pentru tine.

Un comentariu: