marți, 22 martie 2011

8 Martie



Pentru mine nu contează faptul că sărbătoarea aceasta a trecut demult deja.
Pentru mine nu contează nici faptul că ziua de 8 martie –a fost o zi friguroasă în general.
Pentru mine nu contează nici faptul că a fost oficial-ziua Femeii,s-au spus prea multe despre asta deja..
Pentru mine nu contează nici faptul că am irosit jumătate de zi pentru somn.
Pentru mine nu contează nici faptul că am petrecut în ziua asta acasă-numai vre-o 3 ore,şi acelea seara târziu.
Pentru mine nu contează nici faptul că am primit lalele,deşi îmi doream foarte mult ghiocei.
Pentru mine nu contează nici faptul că nu am primti urări de la cei care mă aşteptam un pic mai mult că voi primi.
Pentru mine nu contează nici faptul că nu am reuşit să mă întâlnesc cu prietenele-ca să organizăm un chef pe cinste.
Pentru mine nu contează nici faptul că am primit un cadou „roz”,deşi rozul nu a fost niciodată culoarea mea preferată.
Pentru mine nu contează nici faptul că deşi de obicei port mărţişor,anume în ziua asta nu l-am purtat.


Pentru mine contează faptul că am primit cel mai frumos cadou de 8 Martie-o noapte de neuitat alături de Richard Durand&Co.,alături de prieteni şi persoane extrem de speciale.Uite pentru asta cel mai sincer şi cel mai mare mulțumesc acelei zile!

PS: iac aşa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu