vineri, 18 martie 2011

Despre „postul meu.” Ciudat ..sau spune „Nu cafelei”


De abia a trecut cu greu peste o săptămână şi sa şi dus deja pe apa sâmbetei.Micul meu (care mic,de fapt pentru mine era enorm de mare) experiment-a eşuat! Îmi propusesem să nu beau cafea o lună. Am renunţat aşadar la toate tipurile de droguri..ăăă adică cafea-neagră,de orz,cu lapte,cacao cu lapte,cappucino;absolut totul. O săptămână şi jumătate cam cât am rezistat tentaţiilor a fost un adevărat chin.Cu siguranţă că visele mele,pe care nu mi le amintesc din păcate -includeau cafea în doze mari.N-am făcut experimentul din simplu motiv,ci pentru a-mi normaliza regimul de somn cred,care recunosc că deşi si-a revenit la normal nu s-a vindecat cu totul.Mai am probleme cu trezitul cât şi adormitul ,dar la sigur nu mai e vorba aici de cafea,dar de alte lucruri.N-am rezistat până la capăt şi mi-am dat seama încă o dată că nu pot face nimic-I'm addicted to coffee.Dar anyway,cafeaua cu lapte nu dăunează atât de mult ca cea neagră(pe aia chiar că rar de tot o consum).În fond-I have one life to live,peste o lună aş putea fi şi prin rai deja,şi dacă îngerii nu beau cafea ce mă fac eu ?! :D So,deşi nu mai renunţ la cafea pe aşa peroade mari*,am hotărât să beau cafea doar în weekend şi în cazuri excepţionale.Azi e unul din ele şi mai e şi Friday-deci coffe(w)ekend! 

Un comentariu: