sâmbătă, 26 martie 2011

Are u sure you want to fall in love with me?!


Ei bine dacă ţi-ar da prin cap vreodată aşa idee cum ar fi .......de exemplu să te îndrăgosteşti de mine,păi atunci chiar habar nu ai în ce te bagi.Deci,cred că ar trebui să fiu sinceră-pentru că da,nici nu-ţi imaginezi ce riscuri îţi asumi.
Da,în primul rând asta ar însemna că trebuie să te îndrăgosteşti şi de toate insecurităţile,temerile şi obsesia mea de a-mi păsa cam ce crede fiecare al 2-lea despre mine.
Trebuie să te îndrăgosteşti şi de imaturitatea mea,cu toate că „gradul meu de maturitate depinde mai mult de persoana lângă care mă aflu”-şi atunci cu atât mai mult că aflându-mă lângă tine aş putea cu uşurinţă să mă port ca un copil răsfăţat,atunci chiar nu ştiu ce te-ai face.)) Şi da,trebuie să te împaci cu constanta mea nevoie de a fi iubită*(precizez sincer!);apreciată (numai la justa valoare te asigur,nu cer nimic mai mult);sensibilitatea mea hiperactivă :uneori-(pot plânge la cântece-nu,nu la cele a lu’Celine Dion-când moare şi Leo in Titanic, da chiar la piesele pozitive); dependenţa mea de internet heh).
Apoi ştiai că te îndrăgosteşti de trecutul meu problematic*,de speranţele şi visele mele,de romantismul meu exagerat uneori?! Dacă te îndrăgosteşti de mine –te indrăgosteşti de ura mea de sine(din cele mai proaste zile ale existenţei),de imperfecţiunile şi defectele mele şi de concepţia cum că nimeni nu m-ar putea iubi vreodată.


Dar,te îndrăgosteşti deasemenea de felul cum zâmbesc ochii mei când sunt cu tine,de mesajele mele prin care-ţi voi ura în fiecare dimineaţă să ai o zi minunată..Te îndrăgosteşti de ocazionalele mele gânduri sau vorbe provocatoare or amuzante pe care ţi le spun,de faptul cum roşesc când lumea mă întreabă de tine.Te îndrăgosteşti de gândul că ştii că te am în gând 24 din 7.şi de faptul că deşi voi avea 1001 unu de lucruri care să mă preocupe tot tu vei fi preocuparea nr.1. ,Şi pentru mine ştii care va fi cel mai important lucru?! :.....



................. faptul că te îndrăgosteşti de mine în pofida faptului că eu credeam că asta e imposibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu