joi, 28 aprilie 2011

Close to you



Există un joculeţ, chiar la orele de engleză îl jucam uneori -e şi un fel de energizer într-un fel-ceva de genul "Dacă ai fi plecat pe o insulă(sau planetă) şi ai putea să iei doar 3 lucruri cu tine, care ar fi acelea şi de ce ş.a.m.d.". Dar s-a gândit cineva, dacă în loc de lucruri, i s-ar permite să ia un cântec- care ar fi acela.?!
De cca 2 ani, de când mi-am schimbat preferinţele muzicale, cu siguranţă pot să spun că acum, numai de un cântec nu m-aş mai despărţi niciodată.El mi-a intrat în membranele cele mai fine ale peretelui inimii şi s-a înfiltrat atât de adânc că mi-ar fi imposibil să-l mai scot vreodată. Are un sunet prea magic, prea pur, prea enigmatic. E genul de cântec, de fapt e unicul cântec care mă face să ating suprafeţele acoperite cu praf de stele şi nemărginitele tărâmuri ale viselor, să simt culoarea, căldura, verdele ierbii cum se prelinge printre degete; mă face să fiu mai aproape de viaţă, de univers, de tine, de totul. În cântec mă regăsesc. El e unicul soundtrack al existenţei mele.

PS: and it's also a song for every broken heart, every lost dream, every high&every low and for every person who's ever felt alone.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu