sâmbătă, 16 aprilie 2011

Deja de câteva zile pierd timpu.Nu fac absolut nimic.....important......Am impresia că timpul se scurge iar eu îi număr secundele scurse în clepsidră.E beznă afară ,e rece şi picăturile de ploaie sunt monotona muzică a fiecărei zile....Am chef de lucruri măreţe....schimbări...îmi fac mii şi mii de planuri,scheme, ..idei geniale se perindă pe ecranul minţii ca apoi toate să fie lăsate la o parte..uitate ,înlocuite cu un cântec,un film,o imagine găsită pe undeva ,un mic dejun plicticos la ora prânzului ,o ceaşcă de ceai tărzie..... Mintea se dizolvă în mii de cioburi a unei realităţi iluzorii..alunec iar în visare..plutesc.... dorm fals..mă trezesc cu adevărat când e trecută deja jumătate de zi...Aberez... poate e de la răceală.....Am trăit o săptămână de doar 2 zile săptămâna asta şi un weekend de 5 zile.... l-am irosit fără rost..sau poate că a fost bine venit dimpotrivă....
Azi a ieşit soarele ,chinul ăsta intern simte că i se apropie tragicul sfârşit şi începe a-şi face bagajele deja.....şi totuşi mă gândesc suntem programaţi cam aiurea..,pentru că

dar ştiu un lucru ,întotdeaună există o consolare(urăsc cuvântu ăsta)


şi e adevărat

now I'm feeling good ,I just wanna








'cause now really

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu