vineri, 10 iunie 2011

about me?.. huh not really

Eu nu sunt prea încrezătoare, şi nici prea încrezută în sine.
Nu sunt confidentă întotdeauna ăă.
Îmi place să citesc oamenii şi fac asta mai bine decât chiar cititu’ cărţilor dar totuşi nu găsesc meru cuvinte să explic conţinutul fiecăruia.
Nu-s chiar aşa de nice cum aş vrea(sau ar trebui) să fiu
şi nici atât de inocentă.(I’m not an angel).
Ştiu că perfecţiunea nu există şi totuşi tind în ceea ce fac spre ea, eu oricum ştiu că nu voi fi perfectă niciodată.- de fapt asta nici nu era scris în lista mea de dorinţe))
Mai mereu sunt în contradicţie cu lucrurile care vreau să mi se întâmple.
Sunt amuzantă atât cât pot fi.
Merg uneori cu capul plecat
Deşi sunt mândră (de mine).. de obicei.
Nu cred şi nu-i cred pe cei care spun că sunt frumoasă.
Mă pun uneori în posturi teribile, dar because nothing lasts forever- e bine!
Uneori gândurile mele o iau razna şi cred lucruri nebune despre oameni –dar emoţiile sunt de obicei de partea mea.
Sunt o mare visătoare cu motivaţie mică însă.
Nu sunt bună în general la nimic- adică sunt bună la multe lucruri şi nu la nimic :D
Sunt psihologul, prietenul şi ţapul ispăşitor- al meu propriu !
But, uneori nu înţeleg cum poate fi cineva mândru sau atât de indiferent faţa de atâtea lucruri dezgustătotoare care se întâmplă aproape zilnic.
Toţi vor schimbări dar nimeni nu schimbă nimic.
Şi de fapt schimbarea de unde poate veni?! Numai de la noi.... adică, Eu, si Tu, şi Noi!
So just :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu