vineri, 24 iunie 2011

Let's..

Au fost zile lungi, chinuitoare , pline de manuale şi cărţi devoratoare de energie; au fost ore devreme în dimineaţă în care ultima rugă ţi-o înălţai sus, în speranţa unor ore linistite şi prielnice acolo cu foaia de test în mâină; au fost dureri de cap şi griji imense, doze enorme de stres, grabă, frică, temeri, dezamăgiri, blesteme şi revolte dar şi resemnări, căderi apoi ridicări şi semne că totu vor fi bine in the end.! Au fost zile însorite, lungi , full of fun, dar si zile cu ploi, depresie, despărţiri, clipe de singurătate, reflecţii, gânduri şi iar gânduri.

Am vrut rochie albă, confecţionată manual la balul de absolvire






şi m-am ales cu una roză cumpărată în ultimile zile de la un centru comercial ( nu , nu spun că nu mi-a plăcut)


anyway a fost totul aproape aşa cum mi-am dorit... şi de ce vorbesc atâta despre rochie?!.. nu ştiu , pentru că aşa cum fiecare tortă ascunde un event special rochia cred e simbolul balului indeed.

PS: am avut totuşi ceea ce-mi doream de mult <3





iar acum că au trecut toate..şi-mi rămân doar câteva zile până la aflarea rezultatelor de Bac, vreau să dau un start, (deşi l-am dat cam un pic mai înainte, acum e unul mai oficial totuşi) start lucrurilor care-mi plac, odihnei, distracţiei, plimbărilor lungi cu prietenii, dans până la epuizare şi vise (aceleaşi vise dintotdeauna- sunt vitale for me, can't throw 'em anyway. so :


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu